Mjølnerløbet afvikles fra kl. 9.30 og indtil sidste maratonløber er i mål - formentlig mellem kl. 14. og kl. 15.

Klubbens cyklister cykler en tur fra Arenaen kl. 13.00 og slutter turen på Stadion. Her venter en grillstegt pølse, som de kan nyde sammen med løbere fra hele landet samt flere af klubbens medlemmer fra løb- og walkafdelingen. Pølserne er færdige fra kl. 14.00.

Hvis du hverken vil cykle eller løbe, er du stadig velkommen til at kigge ned på Stadion. Du kan sikkert godt få en lille opgave, men hvis de alle er besat, er du velkommen til at heppe på løberne, der løber en hård runde på ca. 5 km i bakket terræn. Hvis det er varmt (hvad det p.t. godt kunne se ud til at blive) er det en endnu større bedrift og opmuntringer bliver altid taget imod med glæde af løberne. Der er i øvrigt flere steder på ruten, hvor det er interessant at følge løberne.

Ses vi??

P.S. Hvis du vil sikre dig en pølse, skal du tilmelde dig Hyggeeventet eller Mjølnerløbet for MMA-medlemmer: https://mma.dk/cms/EventOverview.aspx

Hold i dag

Instagram